Warning: include() [function.include]: Unable to access ./language/.lang in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include(./language/.lang) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening './language/.lang' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3
Castingové Agentury

 


Lusy
21.11.2003 19:09
A ještě u Casting Mirka Hyžíková fotí jen herce.

J.M.Sieber pro Hujera
07.07.2004 14:00
http://
Hujere, Hujere, nemohu s Tebou souhlasit. Zrovna tento týden točím od agentury Mirky Hyžíkové reklamu na Ford Fiesta v T-Mobile Areně, kde hraju hokejového trenéra. Já jsem s Mirkou spokojen, 10.000 Kč za natáčecí den a 30.000 Kč bajaut, celkem 70.000 Kč za čtyři dny natáčení. V komparzu je tam 600 lidí a mezi nimi i Hlava 22 a Jiří "Mana", které znáte i z těchto stránek. Komparz má 800 Kč za den. Tvoje tvrzení, že Mirka za herce dostane 50.000 Kč a dá mu jen 800 Kč je blbost. Jednak 50.000 Kč za den tady nikdo nemá a pokud by i měl, pak by to byla opravdu velká hvězda a ta by za 800 Kč nehrála. Žádný herec by za 800 Kč netočil. Takže Hujer, nekal vodu a napiš konkrétně, co se ti nelíbí. Maruška

J.M.Sieber pro Hujera
08.07.2004 11:40
http://
Hujere, Hujere, tak jsem ještě přemýšlel o tom co jsi napsal. Zřejmě nejsi herec, protože kdybys byl herec, věděl bys, že Mirka Hyžíková herce neplatí. Funguje to tak, že Mirka udělá casting a když ho herec vyhraje a točí, pak herec uzavírá přímo smlouvu s produkcí, která ho platí. To znamená, že herec neuzavírá smlouvu s Mirkou Hyžíkovou a peníze nejdou přez ní, takže s nimi nemůže manipulovat. Jen tak pro zajímavost, mluvil jsem včera i dnes s Mirkou a ona ve své databázi žádného Hujera nemá, tak kterej Ty jsi Hujere, když nejsi Hujer? Maruška

Jiri "Mana".... pro Simu a Hujera
12.07.2004 13:07
http://
Predem bych chtel pozdravit Jirku a podekovat mu, ze si na mne udelal cas v te T-mobile arene. Nezda se ti, ze ta reklama byla pekna ptakovina:)))) Jinak pro SIMU: agentura UNIFIS vazne existovala (mozna jeste ze i existuje) a opravdu o ni mezi komparzisty neni valne mineni. Ani bych se nedivil, ze se to mohlo stat (napadeni). Ag. Unifis-Pro je nova agentura, se kterou jsem uz natacel. Zdali se mi byt docela korektni. Penize byly vyplaceny v pohode. Jen to trochu skripalo u platby za kostymku, protoze jsem zapomel dat potvrdit komparzak, ze jsem ji absoloval:( To, ze jsi podepsala smlouvu a nikdo ti nedal kopii je docela bezna praxe. Neni vyjimkou, ze se smlouva nepodepisuje vubec. Kdyz jsem podepisoval smmlouvu s Unifis-Pro, take jsem take zahledl neco o 50 000kc pokuty za nedodrzeni smlouvy. Ale nejak me nenapadlo se na to zeptat. Jinak se mi zdaji docela v poho a bez problemu. Doufam, ze to tak zustane. Jeste jedna vec co me trochu zarazila je, ze sidli v mistech ag. LOCO. K tomu tvemu dotazu ohledne te policie: tys na sobe nemela zadne modriny nebo neco, co by potvrdilo to, ze te napadl??? Pro HUJERA: Jak Jirka napsal, tocila se reklama v T-mobile arene. Jeste den pred natacenim melo vsech 600 lidi jiste, ze budou natace 3 dny v kuse. V prubehu 1. dne se ale Mirka dovedela, ze produkce potrebuje jen 200 lidi. Mel bys ji videt, jak z toho byla na nervy. Jinak mi tato ag. pripada solidni. zitra si jdu pro penize, a tak uvidim, co je natvem tvrzeni (ne)pravdy. Jen pro tvoji informaci agentury dostavaji zhruba 2500-3500 kc na komparzistu a den pokud to je zahranicni produkce. U ceske to je mene.

J.M.Sieber pro Karla
19.07.2004 17:21
http://
Ahoj Karle, pises nesmysl, jakych 40.000 Kc. Pokud se jedna o tu reklamu na Ford, pak v ni hrali jen dva treneri, ja a Mistr Holecek. Oba jsme meli stejny honorar, 10.000 Kc za den. Pan Holecek tocil tri dny, ja jsem tocil ctyri dny. Bajaut 30.000 Kc dostaneme, pokud snad budeme v reklame videt, s cimz se ale nepocita, protoze vse bude rozmazane v pohybu. Hokejisti meli 5.000 Kc a komparz byl za 800 Kc. Pokud bys tedy mel prijit o 40.000 Kc, coz byl muj cely honorar, pak bys musel v te reklame hrat vic nez ja, a takovy tam nebyl. Znovu opakuji, smlouvu se mnou nepsala Mirka, ale uzaviral jsem dve smlouvy primo s anglickou produkci. Vubec si nemyslim, ze bych byl nejaky dobry znamy od pani Hyzikove, toto byla prvni reklama, co jsem od ni tocil. Maruska

J.M.Sieber pro Jiří "Mana"
21.07.2004 16:08
http://
Ahoj Jiří, jsem rád, že jsem se s Tebou mohl konečně osobně setkat, i když na tom natáčení jsme neměli moc času vše prokecat, tak někdy příště. Souhlasím s Tebou, že to natáčení byla otrava, ale zase z pohledu myšlenky té reklamy to nebylo špatný. Šlo vlastně o to, že reklama bude vysílaná jako z pohledu řidiče Fordu, se kterým budou hokejisté hrát jako s pukem. Může to být zajímavé. Problém této reklamy byl v tom, že produkce měla málo peněz, tak snížili počet komparzistů v hledišti a když jsem dotáčel poslední den, tak nás pozvali až na 14 hodin, aby lidem nemuseli dát najíst. Psala mi Mirka Hyžíková, že jí doposud produkce nezaplatila a Mirka si musela půjčit milión, aby mohla své komparzisty vyplatit sama. Agentura UNIFIS-PRO opravdu sídlí v kancelářích firmy Loca Agency a.s. (jak je i patrno z fotografií sídla agentury), která má také živnosťák na agenturní činnost v oblasti kultury a umění. Dle jejich stránek se věnují lokacím pro natáčení a ubytování pro filmaře. Jinak tuto agenturu neznám. Maruška

Jan
17.08.2004 07:09
jan2010jan@yahoo.com
http://
Ahoj, mimochodem - videl jsem Te na Fordu Fiesta. Proc pisu - ale je - ze jsem cetl Tvou zpravu o dvojich ci trojich provizich. To me pripomelo jednu vec, kterou jsem dosud nepochopil. Zacal jsem s komparsem a registracemi pred rokem - loni v lete. Zaregistroval jsem se mimojine u agentur JAM, KLAKSON, Sona Tichackova, H Casting a STOP casting. U JAMu, STOPu a Tichackove to bylo za 100,-Kc - jinak zadarmo. Jedne veci nerozumim. Zadna z techto agentur me nejen nikdy nenabidla praci, ale ani me nikdy pozvaly na zadny casting. Zadna z nich se vubec nikdy neozvala. Kdo me vsak posila k temto VSEM vyse jmenovanym agenturam na casting jsou agentury VISION ONE, AFAIA, LARS MODELS, CASTING CENTRUM a CASTING BARRANDOV. Samozrejme, ze kazda chce priblizne 20%. Jen Casting Centrum chce 40% z prvnich dvou kseftu a pak uz normalnich 20 nebo 25%. Proc me vyse zminene agentury nezvou na casting samy, kdyz jsem u nich u vsech registrovany? VisionOne, Afaia, Lars Models a Casting Centrum pokud vim zadne castingy nedelaji a temer jedine, co delaji je, ze posilaji lidi na castingy do jinych agentur - a kdyz to vyjde - 20% dobrych. Jinak vsak funguji i jine kombinace - i agentury, ktere me volaji a pres ktere jsem tocil nebo fotil reklamy - me posilaji na castingy k agenturam, u kterych jsem take registrovany. Tak me poslala DeeDee na casting k Tichackove nebo Casting Barrandov k Mirce Hyzikove, i kdyz jsem u obou. Zatim nejzajimavejsi preposilani bylo: VisionOne me posila do H Castingu na casting na reklamu na osvezovac vzduchu a H Casting me pak posila na Call Back do Vividu. Pres koho jsem za rok nemel zadne ksefty? JAM, KLAKSON, H CASTING, MINIMAX, SEDMA, STOP Casting, Sona Tichackova, STORM, uvadim i CORP PRODUCTION (protoze jedna nabidka na toceni reklamy za 600Kc/den jako kompars-a registrace za 365Kc-to je bida). Pres koho jsem ksefty mel? DeeDee, Mirka Hyzikova, Fortissimo, UnifisPro, A Casting, Cine Jessy, ExtraFilms, Casting Barrandov, PJ Casting, Czech Casting, Ceska Televize. Cau, Jan

L.Sweet
12.01.2005 18:39
L.Sweet@seznam.cz
http://
Dobry den, dekuji za Vasi odpoved. Chapu, co myslite. No, a tak se mi nahromadily jeste dalsi dotazy.. Casto slysim a nejspis je to i pravda, ze abys uspel v herectvi atd. musis mit talent. Tak ja nevim, jak se takovy talent da poznat? Chapete, co kdyz jsem na hrani uplny drevo a pak ani nema cenu se o neco snazit vubec?.. Nebo treba casem naberes zkusenosti a hrani ti pujde i tak? Da se treba i naucit, i kdyz nemas talent? Nevite, jestli je treba mozne, aby se ten talent dal rozpoznat uz driv.. asi to zni divne, ale ja ani nevim jak to rict.. A co treba lidi, co se o hrani opravdu zajimaji, ale ukaze se, ze nemaji talent?... No, a hodlala jsem zajit s kamoskou do nejakych tech agentur, kde ale nejsou zadne registracni poplatky. Mezi vsemi zaregistrovanymi agenturami ve vasi databazi jsme vybrali CASTING MIRKA HYZIKOVA, MYRNYX TYRNYX ALTERNATIVE a MINI MAX FILMS. Co si o nich myslite? Jo, u Myrnyx Tyrnyx stoji, ze se specializuje na vyjimecne osobnosti?! Jak se to mysli? To jako ze my, obycejne lidi tam ani nemame chodit? Predem dekuji za odpoved )).

J.M.Sieber pro Lily a rafťáky
22.01.2005 21:36
http://
Ahoj Lily a všichni co se zajímáte o casting na Rafťáky. Já o žádném castingu nevím a vědět asi nebudu, takže se mě ptáte zbytečně. Osobně si myslím, že o obsazení je již rozhodnuto. Byl jsem se podívat v kině na Snowborďáky. V titulcích bylo napsáno, že casting dělal STORM BOHEMIA a na komparzu spolupracovala Mirka Hyžíková, takže tyto dvě agentury budou asi vědět něco víc. Jinak, pokud mohu hodnotit tento film, pak jsem se docela zasmál. Je to film pro puberťáky, ale je v něm špatně nastavený zvuk, hudba byla moc nahlas a mluvené slovo bylo potichu, tudíž lidské ucho se nedokáže rychle přispůsobit této změně a kolikrát nebylo rozumět textu. Hlavní představitelé, Vojta Kotek byl celkem dobrý, ale Jiří Mádl hrál špatně, nebo spíše nehrál vůbec, má velmi špatnou výslovnost, huhňá a neni mu rozumět. Maruška

J.M.Sieber pro Rycharda
25.04.2005 10:08
http://
O podvodných agenturách se tady píše velice často a na černém konci databáze jich najdeš hodně. Pokud jde o Mirku, J.A.M., KLAKSON, STOP, pak já s nimi mám dobré zkušenosti. Nikdy se mi nestalo, že bych nedostal zaplaceno a těch reklam jsem natočil již mnoho. Já se nesnažím nikomu napluvit, že agentury jsou prima. Já pouze řadím agentury podle vlastní zkušenosti, kolik práce mi jsou schopné sehnat. Přece po mě nechceš, abych doporučoval někomu agenturu, která mi nikdy nedokázala žádnou práci sehnat. To by ode mne bylo velmi neseriózní. Taková agentura mi k ničemu neni. Pokud však máš důkazy o tom, že agentury jednají nečestně, pak to napiš konkrétně. Maruška

Eva Aichmajerová
25.04.2005 13:21
eva@eva007.com
http://www.eva007.com
Eva pro Rycharda S Mirkou Hyžíkovou jsem spolupracovala již několikrát a vždy bylo jednání velmi příjemné a spolehlivé a peníze jsem dostala dokonce před dohodnutým termínem.

Richard Pospíšil
31.05.2005 14:29
http://
Skoro na každém komparsu se povídá o tom, že agentura Mirka Hyžíková je nesolidní - na casting si pozve jenom svoje známé a chudák režisér si z nich nakonec musí vybrat i když nechce.Protože maruška patří taky do toho seznamu asi to smaže - ale stejně se to může jednou obrátit i proti tobě.

J.M.Sieber pro Richarda
31.05.2005 16:42
http://
Prece nechces, aby Mirka zvala na casting neznámé lidi, nebo lidi, kterí by nedokázali tu práci zahrát. Je mi úplne jedno, koho Mirka zve na kompars, me se to netýká, ani me to neohrozuje, já komparzista nejsem, takze nejsem na zádném komparzním seznamu a nikdy me Mirka na zádný komparzní casting nepozvala. Takze kecás nesmysly, Richarde. Ze jsem od roku 1999 natocil 38 reklam? To je asi tím, ze chodím na castingy a obcas je i vyhrávám. Takze bud to umím, nebo holt potrebují takový typ, jako jsem já. I kdyz musím priznat, ze tech reklam je cím dál tím mín, uz jsem dost okoukaný. Jinak Rycharde, jména lidí se písí s velkými písmeny, tak i Maruska. Pokud nezvládás pravopis, tak se ani nedivím, ze Te Mirka nezve na casting. Tvuj vzkaz preposlu Mirce, at se k tomu vyjádrí. Maruska

J.M.Sieber - odpoved Mirky
31.05.2005 20:57
http://
Jirko,dekuji Ti za informace. Vubec se mi nechce se k tomu vyjadrovat, protoze mi to pripada malicherne a nesmyslne. Nikdy se nemuzu "zavdecit" vsem a pokazde se najdou ublizeni jedinci. Jednoho pana Richarda Pospisila mam ve sve databazi, ale samozrejme nevim, jestli je to on, kdo me kritizuje. Muj pan Pospisil je jakysi novinar, zajimavy, vyrazny typ urednika s knirkem a brejlickami a nechce do komparsu. Pozvala jsem ho mozna dvakrat na casting a nevyslo to, do komparsu ho nevolam. Lidi na casting zvu podle typu a ne podle toho, kdo je a kdo neni muj znamy. Komparsy volame jednak podle typu a taky si vybirame lidi, se kterymi mame dobrou zkusenost a jsou spolehlivi. A veta, ze je reziser chudak a musi si pri castingu vybrat, me dost pobavila. Myslim, ze neni mozne zvratit pocity nekterych ublizenych hercu-nehercu a je lepe to nekomentovat. Hezky vecer, Mirka

hanka
05.09.2005 15:36
http://
Ahojky všem, chtěla bych se zeptat, zda máte někdo zkušenosti s agenturami Sedma Praha, Pro3, Fortissimo film a agentura Mirka Hyžíková. Chtěla bych se u těchto agentur zaregistrovat a přijemně mne překvapilo, že nežádají při zápisu žádný poplatek. Já můžu pochválit agenturu PJCasting. Minulý týden jsem s nimi byla při nátáčení korejského seriálu a bylo to super. A protože mne filmování začalo bavit, chtěla bych to zkusit u více agentur. A co si budeme všichni povídat, ty penízky na přivýdělek taky nejsou marné. Jinak chci poděkovat autorovi těchto stránek, jsou super. Hezký den všem

Honza Rek
24.01.2006 21:08
Honza.Rek@seznam.cz
http://
Ahoj je mi 14 jsem z prahy a už dlouho bych se chtěl objevit v reklamě hraju ve školních scénkáchg a modertuju školní akce má vůbec člověk jako jsem já bez praxe šanci dostat nabídku do reklamy,filmu . Tvoje stránky jsou super a moc mi pomohli viděl jsem tě v Hitlerovi a ten film se mi moc líbil ještě byh se chtěl zeptat chci se zaregistrovat u castingové agentury Mirky Hiždíkové můžeš mi o ní povědět prosím něco víc Je dobrá, a mám se něčeho bát předem moc dík za odpověd a měj se

J.M.Sieber pro Honzu
25.01.2006 07:39
http://
Mluvíš mi z duše, také jsem začínal jako Ty, akorát tenkrát nebyl internet a ani castingové agentury. Mirka Hyžíková je v pohodě, je to jedna z nejlepších agentur v Česku, tak čeho by ses bál. Pokud jsi přesvědčený, že jsi dobrý a máš jí co nabídnout, tak Mirce zavolej na mobil 603 271 111, domluv si s ní návštěvu u ní v agentuře a pak se uvidí. Maruška

J.M.Sieber pro Báru
26.02.2006 11:10
http://
Kdybych věděl, jak se dotat do seriálů, tak už tam hraju. Seriály jsou velmi náročná práce a obsazují si je režiséři podle svých znalostí špičkových herců. Zbytek pak obsazují agentury ze své databáze. Z osobní zkušenosti vím, že Redakci, kde jsem si zahrál kazišuka, obsazoval ACTOŔS RUNWAY AGENCY. V Bazénu jsem měl hrát bodyguarda, již visela moje fotka na obsazení, ale pak tu postavu zrušili, ten seriál obsazoval ECHO CASTING. Televizní seriály často obsazuje i CASTING MIRKA HYŽÍKOVÁ. Pozorně se dívej na titulky po skončení seriálů, většinou je tam napsáno, kdo dělal casting. No a pak je nutné, aby si se v těchto agenturách zaregistrovala, aby věděli, že chceš v seriálech hrát. Maruška

pajinecka
27.02.2006 21:32
pajinecka2@seznam.cz
http://libimseti.cz/girlbaby
DENŠNÍ CASTIN DO FILMU RO(C)K PODVRAŤÁKŮ!!! Tak dnešní casting na Ro(c)k podvraťáků byl hroznej propadák a proč? Mám pro to plno vysvětlení: tak za 1) fronta dlouhá přes celý klub Lávka, mačkali jsme se zde všichni jako sardinky a jediný přísun vzduchu nějaký inteligentní spolu-pořadatel zavřel, tak tam pod nohama ti lidé málem omdlívali a na to, že jsem došla kolem 9:30, tak jsem se od tam dostala až kolem 15:00.... 2) lidí asi 500-to možná i více a jediný, co udělali, tak si nás vyfotili a nashledanou a pokud hledají lidi do filmu, tak si měli vyzkoušet i jejich talent ne? A nevybírat jen podle vzhledu, i když si myslím, že vybraný stejně už měli, tak nechápu, v čem tento casting spočíval 3) nemůže za to určitě režisér Karel Janák, ale oragnizace té nemožné agentury-pokud totiž srovnám agenturu Mirky Hyžíkové, tak jsem byla velice spokojena, ne jen proto, že jsem postoupila až do třetího a finálovýho kola, ale i díky té skvělé atmosféře..... A tak na závěr-casting do tohoto filmu mi připadl mediálně podchycený a pro nás normální a neslavný smrtelníky pouze další příležitost, jak se dostat do stavu totální dehydratace( ve frontě) do stavu, kdy by člověk nejraději zabíjel( po pouhém focení) a do stavu výsměchu :o))) SHRNUTO-prostě hrůza děs!!!!!A kdybych věděla, jaké to tam bude, tak se tam na 100% neobjevím :o)))

J.M.Sieber - Ro(c)k podvraťáků
28.02.2006 11:11
http://
Děvčata, podívejte se pravdě do očí. Hlavní role ve filmu jsou rozdány už když se film píše. Vedlejší role doplní agentura ze své databáze, tento film dělá CASTING MIRKA HYŽÍKOVÁ a na zbytek komparzu vypsala produkce veřejný casting. Z těchto lidiček budou zaplňovat při natáčení ulice, kluby či diskotéky. Takže jim opravdu stačí fotka obličeje a pokud jim budete typově vyhovovat, tak Vám zavolaj a budete hrát dav. To že tam bylo tolik lidí, je dáno tím, že spousta mladých lidí se snaží do filmu dostat pomocí těchto castingů. Ono je to jednodušší, než herectví vystudovat. Ovšem pravděpodobnost úspěchu přes takovýto casting je mizivá, avšak po vystudování herectví je jistota, že tu práci budete dělat, protože už budete herečky a obsadí Vás už předem. Maruška

J.M.Sieber pro Adélu
13.03.2006 07:28
http://
Pokud si chceš zahrát s Jirkou Mádlem, pak se obrať na agentury, které obsazují filmy ve kterých hraje. V současné době Mádl natáčí Law Story Barhory, herce obsazuje JAKUBISKO-FILM a komparz CASTING STUDIO CINE-JESSY. Další film, který se s Mádlem připravuje je Ro(c)k podvraťáků, ten obsazuje CASTING MIRKA HYŽÍKOVÁ. Maruška

J.M.Sieber pro Alex a ostatní
18.03.2006 17:20
http://
Děvčata, to chce klid, já už jsem byl na mnoha castigách které jsem nevyhrál a nerozčiluji se. Holt to nechce spoléhat na "davové" castingy a být zaregistrovaný u agentur, které tyto filmy obsazují, konkrétně u tohoto filmu je to CASTING MIRKA HYŽÍKOVÁ. Ale hlavně to chce stát se herečkou, herectví vystudovat a pak tuto práci umět a hrát. Když jsem koukal na Tvé stránky Alex, pak tam píšeš, že máš skušenosti pouze s komparzem, jo a oprav si chybu ve Tvé adrese, po http: se píší dvě // ne jako píšeš Ty tři///. To se na Tvé stránky nikdo nedostane. Maruška

Alex
18.03.2006 17:39
o.l.a@seznam.cz
http://www.galerietvari.cz/detail.php?id=1125
Myslím si,že když má člověk talent,tak nemusí absolvovat hereckou školu,jako třeba Jirka Mádl.Mladí lidé mají hraní v krvi,vyžaduje to po nich dnešní doba...A co se týče agentur,tak souhlasím s Janou.Jsem zaregistrovaná například u Mirky Hyžíkové už přes rok,není to žádná novinka,že dělá castingy na Janákovy filmy,a taky se mi nikdy neozvala...

Bohac
15.08.2006 17:48
http://
A kdy take konecne zacne policie vysetrovat podvodne castingy,ktere organizuje napr. agentura JAM, Mirka Hyzikova a dalsi? Kdyz nekdo za 5 let natoci pres 50 reklam, neni to trochu podivne ? Proc vyhravaji stale stejne osoby ?

J.M.Sieber pro Boháče
15.08.2006 18:27
http://
Boháči, Boháči, zase napadáš seriozní agentury, že se nestydíš? Proč někdo natočí za pět let padesát reklam? No to je jednoduché, protože vyhrál padesát castingů, padesátkrát byl nejlepší a režisera tom přesvědčil. Pokud narážíš na mě, pak já za pět let natočil 41 reklam a z toho v J.A.M. pouze tři a u Hyžíkové žádnou. Takže nebuď zapšklý, makej na sobě, nebo na to třeba nemáš, tak se na to vykašli. Maruška

Pet
02.01.2007 16:15
http://
já myslel poradit v tom gangster filmu ale to je jeden velký podvod a teplej fakt nejsem to by přítělkyně koukala :-) to jednoznačně odmítnu a nevíš něco o studiu 91 musím mít na to předpoklady nebo berou každýho ? a k agentuře mirka hyžíková myslíš že je to dobrá agentura ??? díky moc

For Pet from Bara
02.01.2007 17:36
http://
Ahooj, omlouvám se, že se pletu do rozhovoru, ptal jsi se, jestli je agentura Mirky Hyžíkový dobrá, tak jsem Ti jen chtěla říct, že s ní mám velmi dobré zkušenosti, sice co se týče castingů - jsou hrozní zmatkaři, alespoň co jsem zažila já, ale jinak vše v pohodě, bez obav. A studio 91 je dobrá modelingová agentura, kamarádka pro ně dělá (a já budu doufám brzy taky, tak třeba se potkáme:-) a moc si je chválí. Takže tak, no. Měj se

J.M.Sieber pro Pet
02.01.2007 20:34
http://
Já si nemyslím, že by SUNBURN MULTIMEDIA GROUP byl podvod. Pan Martin Sunburn se snaží vytvořit spolek, který bude natáčet a prodávat pornofilmy pro homosexuály. Tebe si asi vybral do role gangstera (to jsem rád, že si nevybral mne). Pokud to točit nechceš, tak se nic neděje, ale chápu, že jsou lidé, kteří se na takovéto filmy dívají a líbí se jim to. Studio 91 neznám a Mirka Hyžíková je v pohodě. Maruška

Domi pro J.M.Sieber
14.01.2007 21:00
http://
A co říkáš na agenturu Paní Mirky Hymžíkové?

J.M.Sieber pro Domi
14.01.2007 21:03
http://
Mirka je v pohodě. Mohu Ti doporučit všechny agentury v TOP 20 CASTING. Maruška

J.M.Sieber pro Edit
11.03.2008 14:05
http://
Možné to je. Jak, to už je složitější. Nedávno jsem mluvil s Mirkou Hyžíkovou, která si posteskla, že pro natáčení filmu prošla několik škol, kde hledala děti, ale nikdo neměl zájem o hraní ve filmu. Takže, pokud to myslíš s hraním vážně, zaregistruj se u nejlepších castingových agentur a u všech dětských agentur. Zároveň na sobě musíš pracovat a učit se hrát. Nejlepší je někde v hudebce, literárně-dramatický obor. Pokud agentury nebudou vědět, že chceš hrát, tak Tě nemůžou pozvat na casting. Maruška

Michaela
20.03.2008 20:27
http://
Děkuji moc a ještě malinká drobnost...jaký máte nazor na agentury CASTING STUDIO CINE-JESSY; CASTING MIRKA HYŽÍKOVÁ a NANCY BISHOP CASTING ?? Podle vašeho žebříčku patří mezi ty nejlepší, a když jsem se koukala na jejich poslední projekty, natáčeli poslední asi tak v roce 2006... Prosím, moc bych se chtěla někam dostat. Děkuji

J.M.Sieber pro Michaelu
22.03.2008 08:52
http://
CASTING STUDIO CINE-JESSY, CASTING MIRKA HYŽÍKOVÁ a NANCY BISHOP CASTING nejsou agentury pro Tebe. To jsou agentury pro kvalifikované herce a to Ty nejsi. Maruška

J.M.Sieber pro Ivu
02.05.2008 18:17
http://
Já začnu od konce, toto jsou stránky pro herce, komparz se do toho nějak přiřadil později. Nemyslím si, že by na herecké školy přijímali studenty podle klíče, jaké pak za 5 let budou hrát absolventské představení. Máš samozřejmě pravdu, že na herecké školy se hlásí mnohem více lidí, než kolik pak přijmou. Přijmou ty nejlepší, dle představ profesorů a z těch pak vyučí herce. Stejně tak na každém castingu soupeří o jednu roli několik desítek lidí, herců i neherců a získá ji ten nejlepší, dle představ režiséra. To se tedy týká filmu či divadla. Mluvil jsem o tom s agenturami, které filmy obsazují, Casting Mirka Hyžíková, Casting Soňa Ticháčková, Locall Casting nebo s Kateřinou Najbrt Oujezdskou. Všichni obsazují filmy na základě vlastní zkušenosti s prací herců, chodí se na ně dívat do divadel, sledují jejich práci a vhodnost pro obsazení ve filmech. Co se týká reklam, tam jde často spíše o typ, takže má větší šanci se uplatnit i neherec zajímavého typu. V tomto státě je asi 4.000 herců, kteří se snaží dělat svojí práci. Divadel a filmů je však málo na to, aby se těch 4.000 herců uživilo. Navíc je zde snad 30.000 neherců, kteří se také snaží dostat k natáčení a nějak se uživit. Vlastně se nekvalifikovaní lidé snaží vzít práci lidem kvalifikovaným. Každý rok opouští herecké školy další vystudovaní herci, kteří také chtějí dělat svojí práci. Je to prostě velmi náročné a ti kdo mají herecké vzdělání mají větší jistotu, že budou hrát. Co se týče moderování, pak asi neporadím. Občas televize vypíše nějaký casting na moderátora, také jsem se několika zúčastnil. Dokonce jsem se probojoval i do semifinále soutěže moderátorů pro TV PRIMA Aplaus. Pár moderátorů se pak uchytilo v rádiích a televizích. Maruška

Bára
23.09.2008 11:43
marsovabara@seznam.cz
http://
Dobrý den, Maruško. Chtěla jsem se zeptat, zda nevíte, jaká agentura má na starosti kompars do Ošklivky Katky a VKV? Jinak, nevíte něco o agentuře Mirky Hyžíkové? Připadá mi, že je tam oproti třeba loňskému roku nějak ,,mrtvo".

barča
25.11.2008 09:44
http://
hezký den všem! Chtěla jsem se zeptat zda je pravda že praha a česká republika vůbec přestává být středem filmování? Protože cca od roku 2003 či 2004 do minulého roku se tu natočilo několik amerických či anglicky mluvících filmů a reklam pro americkou produkci.Protože dříve sem byla zvaná na castingy několikrát do měsíce a tudíž sem sem tam něco vyhrála a točila a tedka za poslední půlrok sem byla jenom na jednom catsingu a to sem registrovaná skoro u všech agentru v " TOP 20" a ještě v nějakých dalších.Slyšela jsem i nějaké lidi jak se o tom bavili v agentuře Mirky H.(né že bych ale poslouchala! jen sem to prostě slyšela).Myslíš že pokud by to byla pravda že by to mohl být pro mě problém? Protože já do ted (cca za 5 let)byla asi jenom na 7 konkurzech pro českou produkci, jinak sem zásadně uplatnovala angličtinu.Známí mi radí se přeorientovat na český trh a českou produkci a popřípadě se jít "přeregistrovat" jako český herec, ale to se mi ale zrovna nechce. Už cca 5 let na sobě makám(ano vím, 5 let není nic oproti tomu jak na sobě makají ostatní nebo i Vy), stále beru herecké hodiny, byla sem na kurzech herectví v londýně a v newyorku a nechci ztratit těch 5 let kdy sem na sobě dřela a učila se angličtinu(jenom jak dlouho mi trvalo než sem ztratila svůj český přízvuk). Proto bych ráda slyšela Váš názor na to zda opravdu se zahraniční produkce stěhuje na východ(do Madarska atd) kde náklady vyjdou levněji a v případě že ano jak dlouho si myslíte že tento trend potrvá, jestli vidíte nějakou šanci v tom, že by se situace zase vrátila do starých kolejích třeba už po vánocích nebo jestli je to spíš neměné.V případě že by se zahraniční produkce opravdu od nás navždy ztratila co byste na mém místě dělal Vy?Předem díky za odpoved

Deskpra: Rafťáci byli Podvraťáci:)
15.07.2009 13:55
http://
jinak ten kompars byl na Ro(c)k podvraťáků a ne na Rafťáky, taky jsem tam byla (Jani Š. potkaly jsme se, jsme z jednoho gymplu). Jinak jsem to taky odmítla, kvůli "honoráři". Kompars děla agentura Dr. I.Svobodové a hlavní a vedlejší role Mirka Hyžíková

Deskpra
15.07.2009 13:57
http://
aby to někdo nepochopil špatně, tak na Ro(c)k kompars DĚLALA Dr.I.Svobodová a Mirka Hyžíková zajišťovala skutečné role

Koťátko
16.07.2009 17:48
http://
no ja tam prave byla na tech raftacich a postupovala sem. Netoužim po hl. roli protoze vim ze na ni ani poradne nemam ale vedlejsi, supr. Byla sem pak u Mirkz Hyžíkový a uz to vypadalo ze me nevybrali a nakonec mi volali at se dostavim druhej den do agentury a ja byla mimo ČR:( to byla smula no...

Lucie pro J.M. Siebera
12.08.2009 14:26
l.kocurova@centrum.cz
http://
Ještě jednou AHOJ :) U některých agentur se můžu registrovat přes poštu (např. casting mirka)nebo mail. Moje otázka zní, zda to má vůbec cenu zkoušet, jestli je nějaká naděje, že se mi ozvou na nějaký casting? Je mi jasné, že lepší by bylo se osobně registrovat, ale Prahu mám bohužel trochu z ruky, bydlím kousek od Ostravy. A když vidím, že registrace může probíhat přes poštu nebo mail, tak je to pro mě výhodnější, jenže mě zajímá jestli to má stejnou váhu jako osobní registrace a pokud ne, tak jakou mám šanci, že se mi ozvou jestli že se zaregistruji pomoci mailu nebo pošty?!Děkuji moc za brzkého zodpovězení mého dotazu :)