Warning: include() [function.include]: Unable to access ./language/.lang in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include(./language/.lang) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3

Warning: include() [function.include]: Failed opening './language/.lang' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php5:/usr/share/php') in /data/webs/jmsieber.cz/www.castingoveagentury.cz/kniha_sel.php on line 3
Castingové Agentury

 


Stanovisko administrátorů studentského informačního webu Navigátor k okrádání komparsist;ů
15.05.2003 12:11
studentiuk@email.cz
www.studenti.aktualne.cz
Stanovisko administrátorů studentského informačního serveru Navigátor k okrádání komparsistů v ČR Jsme zájmová skupina studentů Karlovy univerzity. Vedeme informační webové stránky www.studenti.aktualne.cz ve kterých se snažíme objektivně informovat převážně studenty a další mladé adepty o práci v pracovních ale také v komparsních a castingových agenturách. Předem chceme poděkovat Jiří Marii Sieberovi za umístění odkazu našeho webu na těchto stránkách. Těžiště našeho dnešního vyjádření se ale nachází jinde. Vzhledem ke stále se stupňujícímu okrádání komparsistů ze strany pravých i falešných komparsních agentur chceme všechny zájemce o kompars informovat a též varovat před následujícím: V posledním měsíci se v České republice, resp. v Praze objevilo několik podvodných komparsních agentur, které od komparsistů vybírají peníze za registraci. Jde o několik agentur které se doslova vyrojili a v současnosti působí na některých pražských obvodech.Vynořují se jednou týdně a inkasují různé částky v rozpětí 100 – 300 Kč. Některé z nich nemají oprávnění podnikat, jiné jej sice mají, ale nedisponují žádnými zakázkami a kompars jen obelhávají.Všichni mají jedno společné. Jsou to naprostí amatéři různých věkových kategorií, kteří falešné nábory provádějí v hospodách či obdobných zařízeních. Jmenovitě jde o : Martin Císař – agentura M.C. Film Internacional,místem podnikání Košická 368/29, 110 00 Praha 10 IČ: 70387559 Jde o asi dvacetiletého podnikavce co má živnostenské oprávnění na tlumočnictví a s dalšími sotva zletilými kamarády provádí podvodné nábory na Praze 4 na Pankráci. Inzeruje v médiích a vybírá 250 Kč. Podle ověřených informací jejich činnost již šetří Úřad vyšetřování kriminální policie pro Prahu 4. další: Castingová agentura P a P PIETRO PELLINI Antala Staška 42 266 01 Beroun IČO: 32 91 58 14 Registrovat vás bude : Eva Ptáčková IČO: 648 97 605 Praha-Chodov, Valentova 1732/1 Praha 11 Jde o pětapadesátiletý pár podnikavých důchodců, jmenovitě výše uvedenou Evu Ptáčkovou, která společně se svým manželem a třináctiletým obézním synkem provádí podvodné nábory v suterénní hospodě v pensionu Chodov na Jižním Městě. Jejich IČO a název společnosti (Pietro a Pellini) nelze ale nalézt ani na aresu ani na www.justice.cz V Praze se objevují několikrát do měsíce a vybírají 200Kč Zajímavé je jejich tvrzení, že P a P je zahraniční společnost, která na našem trhů působí již několik let, ….sídlo má ale údajně v Berouně. Když se jich zeptáte třeba co natáčejí, tak se dozvíte, že zrovna před týdnem dodali komparsisty pro Blade III, a že pevnou kancelář nemají prý proto, aby jste si nemysleli, že jí brzy zavřou. Dle jejich tvrzení spolupracují se Sedmou a Extrafilmem a dalšími agenturami. Jejich nábor působí jako parodie. Nejbližší podvodný nábor se má uskutečnit 28.5.2003 Přejeme hojnou účast ! další: Studio Dominant s.r.o. IČO: 25 62 82 08 Milčice 81, PSČ: 28911, Okres: Nymburk podnikatel: Mgr. Miroslav Bašus , r.č. 641212/0418 Milčice 81, PSČ: 28911, Okres: Nymburk Falešné nábory provádí několikrát do měsíce na Senovážném náměstí 24, Praha 1, 6. patro, č. dveří 613. Od komparsistů inkasuje 200Kč. Všechny zájemce o kompars před těmito vychytrálky co nejdůsledněji varujeme! Není pochyb, že jejich velkým příkladem byla podvodná Crazy Dolphin s.r.o. a Michael Gál, který se učil v Extrafilmu u ing.Jiřího Hrstky. V závěru vyjadřujeme pohoršení nad stylem podnikání pana Ing. Jiřího Hrstky a jeho Extrafilms s.r.o. Extrafilms sice nepatří mezi výše uvedené podvodné agentury a na rozdíl od nich filmy skutečně točí, ale způsob registrace komparsu pana Ing. Hrstky nepatří mezi nejmorálnější. Co zaregistrovaným komparsistům u Extrafilmu vadí ? Především: Ing.Hrstka s oblibou systematicky v médiích inzeruje, že hledá nové komparsisty na jmenovité projekty.Tyto filmy se v Čechách sice točí, ale Extrafilms neuvádí, že většinou jen několik málo scén při kterých se použije jen několik set komparsistů. Ing Hrstka má jednu z největších databází komparsistů v ČR. Na každý další projekt ale dělá placené nábory dalších a dalších lidí, čímž pravděpodobnost získání zakázky všem předchoze zaregistrovaným, kteří si registraci rovněž zaplatili systematicky snižuje. Další rána pod pás komparsistům je jakýsi obnovovací poplatek, který pan inženýr rovněž každoročně vybírá. Když jej odmítnete zaplatit, tak vás ze své databáze klidně vyhodí, co na tom a inzeruje si nábory klidně dál. Pravdou je, že Exrafilms dělá své placené nábory každý týden a že je na těchto poplatcích zřejmě dost závislý. Skutečně funkční komparsní agentura si na své živobytí nemusí vydělávat placenými nábory a každoročními nesmyslnými obnovovacími platbami. Skutečná komparsní agentura žije z provize komparsistů které zaměstnává.Čím více zakázek tím pak větší spokojenost na straně komparsu i majitelů komparsních agentur. V současnosti Ing. Hrstka dává práci zhruba 1/10 zaregistrovaných. Všichni ostatní co si také poplatek za registraci zaplatili prostě utřou nudli a tento stav se bude v Extrafilmu už jen zhoršovat o to až do doby, kdy Ing. Hrstka definitivně zastaví placené registrace. Pane inženýre, dokažte všem deseti tisíci komparsistů od kterých jste vybral dva miliony korun, že vaše agentura nežije jen z milodarů, ale že si na sebe dokážete vydělat z filmových zakázek Zastavte už konečně placené registrace a postavte se po bok skutečně funkčních komparsních agentur s řádným jménem.Věříme, že se vám to povede a držíme vám palce. Je nejvyšší čas, aby už všichni majitelé komparsních agentur pochopili, že vybírání registračních poplatků má odzvoněno. Úspěšné agentury v budoucnu vykrystalizují a komparsisté si jich budou cenit nad zlato a ty co si na živobytí nedovedou vydělat jinak než registračními poplatky zkrachují.Vzduch se pročistí a hnízda, ze kterých vylézají podvodní Gálové se rozpadnou. K otázce Mária Siebery, zdali je vhodné uvádět IČO a právnický status agentur sdělujeme následující: je to zcela zbytečné. O ničem to v současnosti v ČR nevypovídá. Př.: viz s.r.o Crazy Dolphin, které okradlo tisíce naivců. Lepší je učit a uvědomovat komparsisty, lidi a tak vůbec… Za kolektiv autorů informačního serveru NAVIGÁTOR WWW.STUDENTI.AKTUALNE.CZ Olga, Radek a Vladimír – studenti právnické a filozofické fakulty Karlovy univerzity

Otrokář
23.05.2003 13:08
Ahoj J.M., zná tady někdo agenturu P&P? Prej čistě komparsní agentura a provádějí 28. května nábor někde na Chodově - pension.

J.M.Sieber pro Otrokáře
23.05.2003 14:12
Ahoj Otrokáři, zapojil jsem všechny casting-agenty a tady je výsledek pátrání. Komparzní agentura P&P má sídlo v Praze 4, Valentova 1732. Agenturu provozují manželé ve svém bytě, na základě živnostenského listu, telefon mají 605366639. Mluvil jsem s paní, jejich agentura P&P teprve začíná, za registraci chtějí 200 Kč, představují si to tak, že prý mají smlouvy s některými komparsními agenturami a když prý ty agentury budou potřebovat komparz třeba do milionáře nebo sauny a nebudou mít svoje lidi, tak jim prý Agentura P&P prý dodá na natáčení své komparzisty. Připadá mi to trochu naivně složité. O mé databázi prý nevědí, asi nemají ani internet, prý se ale do databáze přihlásí. Jiří Maria

Castigová agentura P&P
23.05.2003 16:12
Od P&P, pro Jiřího Maria Siebera. Vážený pane, dovolte mi abych upřesnila Vaše informace, které se mi vůbec nelíbí. Jsme manželé Ptáčkovi, sídlo naší agentury je na adrese Valentova 1732/1, Praha 4, 149 00 Chodov a castingy probíhají v Penzionu Chodov, který je na adrese Květnového vítězství 620, 149 00 Praha 4 a sousedí s naší ulicí. Náše nabídka nám nepřipadá vůbec složitá, jak uvádíte ve Vašem odkazu. Takže bychom byli rádi, pokud toto vezmete v úvahu a Vaše vyjádření uvedete na pravou míru. Pokušeli jsme se u Vás registrovat do seznamu agentur ale bohužel, se naše agentura neobjevila v seznamu.Děkuji za pochopení.

Otrokář
23.05.2003 19:25
Ahoj J.M., díky za informaci o P&P, už jsem mezitím také něco zjistil, kolega z klubu K. tam byl a nedostalo se mu zrovna vlídného přijetí, nevím co jsou Ptáčkovi zač, ale podle toho co píšeš mi to připadá jako ten odpad co se cedí přes sýto a občas se někde zachytí a pak plave dál.

J.M.Sieber pro Otrokáře
26.05.2003 17:51
Ahoj Otrokáři, nedávno si se ptal na agenturu P&P. Při pročítání knihy návštěv jsem našel vyjádření studentů Právnické fakulty Univerzity Karlovy k této agentuře: Castingová agentura P a P PIETRO PELLINI Antala Staška 42 266 01 Beroun IČO: 32 91 58 14 Registrovat vás bude : Eva Ptáčková IČO: 648 97 605 Praha-Chodov, Valentova 1732/1 Praha 11 Jde o pětapadesátiletý pár podnikavých důchodců, jmenovitě výše uvedenou Evu Ptáčkovou, která společně se svým manželem a třináctiletým obézním synkem provádí podvodné nábory v suterénní hospodě v pensionu Chodov na Jižním Městě. Jejich IČO a název společnosti (Pietro a Pellini) nelze ale nalézt ani na aresu ani na www.justice.cz V Praze se objevují několikrát do měsíce a vybírají 200Kč Zajímavé je jejich tvrzení, že P a P je zahraniční společnost, která na našem trhů působí již několik let, ….sídlo má ale údajně v Berouně. Když se jich zeptáte třeba co natáčejí, tak se dozvíte, že zrovna před týdnem dodali komparsisty pro Blade III, a že pevnou kancelář nemají prý proto, aby jste si nemysleli, že jí brzy zavřou. Dle jejich tvrzení spolupracují se Sedmou a Extrafilmem a dalšími agenturami. Jejich nábor působí jako parodie. Nejbližší podvodný nábor se má uskutečnit 28.5.2003 Přejeme hojnou účast! Toliko vyjádření studentů. Jiří Maria

J.M.Sieber o databázi
28.05.2003 09:49
Vážení návštěvníci těchto stránek, víte, ono je velice problematické psát o agenturách, zda jsou kvalitní nebo nekvalitní. Nejlépe jsou na tom studenti práv, ti se s tím nemažou a napálí vše na plnou hubu. Pokud o někom píšete v dobrém, je to v pořádku. Pokud však napíšete něco negativního, tak, i když je to pravda, okamžitě se "potrefená husa" rozčiluje, že to pravda neni. V poslední době se opravdu objevilo spousta "agentur", které vypadají, že chtějí jen vycucnout z lidí peníze. Abych se pořád neobracel jen na Crazy Dolphin, mohu vzpomenout třeba P&P, Dominant, M.C.Film, ERKIMO, jsou to seriózní agentury, nebo nejsou? Žádná agentura nevznikne z vody, musí začít náborem lidí, ale na počátku nikdo neví, zda z toho něco bude, nebo zda agentura, po nabrání několika tisíc lidí, nezanikne, protože pro ně nemá práci, nebo programově to měla jako cíl. Obrovskou reklamu a nábory lidí má třeba EFES, ale točil už s nimi někdo? Když jsem tyto stránky zakládal, myslel jsem si, že to bude jenom informační server pro herce, pak se to nějak rozeběhlo. V poslední době mám pocit, že do mne lidé vkládají větší naděje, než dokážu splnit, mým slovům a této databázi přikládají příliš velikou váhu. Před několika měsíci mi volal majitel jedné agentury a byl dotčený, že jeho agentura je v databázi až za třicátou pozicí. Že je to velice nespravedlivé, vždyť oni jsou přeci nejlepší v Praze. Vysvětlil jsem mu žazení agentur podle počtu mých natočených dnů a pak podle abecedy. Tato agentura mi nebyla schopna za několik let žádnou práci sehnat a nejmenuje se AAACasting, takže podle abecedy nemůžou být vepředu, takže jsou vzadu. On mi na to řekl, že abeceda není správné řazení. Tak jak to mám dělat? Mám brát od agentur peníze, které mi nabízejí za to když budou v databázi vepředu, nebo po nich chtít každý rok kopii daňového přiznání? Jak mám čestně odpovědět herci nebo komparzistovi, když se mě ptá která agentura je kvalitní a která nekvalitní? Co vlastně herec potřebuje po agentuře? Aby mu sehnala práci. Co to je za agenturu, která herci nedokáže za několik let sehnat žádnou práci? Taková agentura asi o člověka, kterého si vzala do svého registru, moc nepečuje a pokud mu nesežene práci, tak jejich práce je vlastně velmi nekvalitní. Agentura může říct, že produkce takový typ člověka zrovna nechce, no tak si ho nemají brát do databáze. Serozní realitka si také nevezme do nabídky byt v Chánově. Má tedy vůbec cenu registrovat se u agentury, která pro Vás nedokáže sehnat práci? Co když jim jde jenom o to aby získali registrační poplatek? Takové myšlenky probíhají v hlavě asi všem hercům i komparzistům. Když jsem zakládal tuto databázi a přemýšlel o řazení a kvalitě agentur, rozhodl jsem se, že budu agentury řadit podle jejich práce. Protože nemám jiné možnosti, jak posuzovat kvalitu práce agentur, než vlastní zkušenost, řadím je podle počtu mých natáčecích dnů, které mi byla agentura schopná svojí prací zajistit. Zbytek je podle abecedy. Po dlouhém uvažování si myslím, že bych měl mít v databázi zařazené i agentury, které jsou problémové a u každé agentury zařadit příspěvky z knihy návštěv, které se nedají smazat, jako na www.job.cz. Už jsem i vymyslel, jak nenásilně označit problematické agentury, snad to bude fungovat, až to můj webmaster udělá. Ať se každý pak svobodně rozhodne, kam se zaregistruje, ale pro rozhodnutí, komu dá peníze, musejí mít lidé přístup k informacím, kladným i záporným. Lidová moudrost přeci praví, že nejlepší je učit se na chybách těch druhých. Ale musime o nich vědět, jnak si zase nameleme hubu... Jiří Maria

Martin Ptáček Agentura P&P
05.08.2003 12:29
Vážený pane Sieber. Žádál jsem Vás o smazání údajů o agentuře P&P-Pietro Pellini. Máte pravdu o tom, že je netaktické, aby jsme se jmenovali stejně, jako agentura P&P-Pietro Pellini. Bohužel na změny je pozdě, protože nyní máme v databázi něco kolem 1000 komparzistů a všichni jsou zvyklí na agenturu P&P. Nemluvně o změny všech smluv a údajů všude možně, kde figuruje agentura P&P vč. živnostenského listu. Důvod, proč se jmenujeme stejně je jednoduchý. Jsme agentura, která se dá brát jako rodinný podnik. Tuto činnost provozuji se svou manželkou. A jmenujeme se Eva a Martin Ptáčkovi. Uvědomuju si, že Vy nemůžete vědět, jestli náhodou nejde o stejné lidi, jako v agentuře Pietra Pelliniho, ale pokusím se Vám celou věc nastínit. Celé to začalo takhle. Když jsme si přečetli inzerát pana Pelliniho, že hledá zájemce o práci, kteží mu naberou komparzisty, tak jsme si řekli, že to zkusíme, protože jsme byli ve finanční tísni. Jsme rodina se třemi dětmi a peněz v naší rodině není nikdy dost. Tak jsme se s panem Pellinim sešli a on nám vysvětlil, co budeme lidem říkat a jak celá registrace proběhne. Po castingu jsme mu odevzdali vydělané peníze za registraci a už jsme ho v životě neviděli a ani jsme se mu nedovolali. Potom se rozběhla diskuze na Vašich stránkách a zjistili jsme, že je to podvod. po této zkušenosti nás napadlo, že bychom mohli založit vlastní castingovou agenturu. Tak jsme ji založili. V našich začátcích jsme sjednávali spolupráci s různými castingovými agenturami. Byly to Art&Providence, PJ casting, Erkimo, Storm Bohemia, Casting centrum, Casting Barrandov, Barrandov studio, Cine Jessy, J.A.M. casting, Cineart, Sedma Praha, Etamp, Ability. To jsou agentury, které nám přislíbily spolupráci. Nevím proč, ale jen agentura Art&Providence s námi začala spolupracovat. S ní jsme posílali komparzisty na casting "Fidorka", natáčeli jsme cyklisty na casting TVC SUZUKI JAPONSKO, a posílali jsme muže, co mají zkušenosti s moderováním. Naposledy jsme hledali muže, kteří jsou podobní Gerhardu Schroederovi. Nemám zájem okrádat komparzisty, vybírat od nich registrační poplatky a odjet někam na Hawai. Přibližně do týdne budou v provozu i naše webové stránky. Na nich budeme mít uveřejněné fotografie všech našich komparzistů, kteří souhlasili s uvedením svých fotografií na naších stránkách. Začátky jsou těžké. To platí ve všech profesích. Nevýhoda u castingové agentury je ten fakt, že je spousta agentur, které žijí na registračních poplatcích. Však jste sám psal, že není ve Vašich silách, aby jste zjišťoval jestli agentura žije z registrací, nebo ne. Kdybychom chtěli žít s registračních poplatků, tak bychom nedávali lidem na smlouvy adresu našeho bydliště, pevnou linku a neivestujeme nemalé prostředky do provozu a rozvíjení agentury. Změna či zrušení těchto věcí je skoro nemožná. Museli bychom zrušit telefon a odstěhovat se pryč. Co se týče toho vymazání, tak to nechám na Vaší úvaze. Byl bych ale velice rád, kdyby to bylo vymazáno. Opravdu nemáme s touto agenturou nic společného. Agentura Pelliniho časem zmizí z paměti všech a za nějakou dobu už nebude nikdo vědět, že něco takového existovalo. Nějaké komparzisty co jsou v této agentuře jsme posílali na casting SUZUKI JAPONSKO. V příloze Vám zasílám objednávky na komparzisty, co nám zaslala agentura Art&Providence, aby jste viděl, že si nevymýšlím. Co se týče solidnosti naší agentury, tak to ukáže asi čas. Ale chci, aby jste věděl, že nechceme být podvodná agentura, která žije z registrací. Těm agenturám, které s námi nespolupracují zašleme prezentační dopis a uvidíme, jak se věc rozběhne. Když jsem se naposledy díval na Vaší databázi, tak jsem si všimnul, že jste zavedl novou kolonku "provozovatel agentury". Do ní prosím uveďte mé jméno Martin Ptáček. Děkuji Vám za čas, který věnujete čtení mých dopisů a s pozdravem a přáním mnoha budoucích úspěchů Ptáček Martin Agentura P&P.

Agentura P&P natáčí Blade III a teď roní slzy
06.08.2003 11:10
jogoda@email.cz
František
Tak nevím jestli se mám smát anebo brečet když čtu co napsala agentura P&P. Když jsem se k nim šel zaregistrovat tak zrovna natáčeli Blade III. Jinak inzerují v metru a nábory, dělají každých 14 dní v hospodě na jižním městě, asi stále na Blade III (nebo snad už na Blade IV. ? ) Teď se všem omlouvají a píší že jsou sociální případ.Tak nevím, připadá tohle někomu normální ? Mám se tomu smát anebo ty ubožáky litovat??

Agentura P&P,
06.08.2003 14:02
ptacek@agenturap-p.cz
Pro Františka
K Vašemu vzkazu, nepřipadáme si jako sociální případ, ani jako ubožáci jak uvádíte. Chtěli jsme pouze uvést na správnou míru celou věc a objasnit ji ostatním. Za to že se našel podvodník jménem Pietro Pellini nemůžeme, takových je spoustu. Lidé kteří se zaregistrovali při prvním castingu u jeho agentury, registrovali jsme je my osobně, zůstali nadále v naší databázi. Jak již bylo napsáno, někteří již se zůčastnili kamerových zkoušek a byla jim vystavena nová dohoda. Samozřejmě bez poplatku. Všechny dohody zůstali v platnosti a dále se s nimi pracuje při obsazování do zakázek. Pokud má kdokoliv zájem z registrovaných u pana Pelliniho zájem o novou dohodu, přefototografování a prezentaci na internetu, může se na nás obrátit, a celou věc dořešíme. K tomu co bylo řečeno na této registraci mohu jen dodat, že my jsme se řídili tím, co nám pan Pellini řekl. Ptáček Martin, Agentura P&P

P&P - v tom pajzlu jste v hajzlu
06.08.2003 20:18
skinhead Franišek
Ptáčeku, ty nejsi navedenej, ty jsi úplně blbej. Co to píšeš za totální kraviny? Jaký Pietro Pelliny ?? Já jsem byl u vás zaregistrován ne na prvním náboru ale na nějakém dalším. Do ruky jste mi dali kus papíru který jste nazvali smlouvou a ve kterém bylo napsáno že mi žádnou práci negarantujete a pak mi nějaká tlustá ženská u výčepu dala pumpičku do hlavy jak je P&P skvělá agentura a že zrovna včera posílali desítky lidí na Blade III a abych se taky honem zaregistroval a hlavně zaplatil.Jen co jsem vytáh peněženku zasvítili jí oči o pak mi podstrčila ten kus hadru (smlouvu ha-ha-ha - agentura napsaná na Martina Ptáčka se sídlem v rozpadlém paneláku někde za hospodou).Tak jsem si podepsal svůj ortel. Pak jste mě zavedli do pidikamrlíku hned za výčepem kde mne přiblble vypadající mladík v džínce z 80.let vyblejskl digitálem a řekl AHOJ. Tohle všechno se stalo asi před měsícem a já si zatím dával jedna a jedna do hromady a dospěl jsem k následujícímu. Všichni lidi co byli v tom pajzlu byli nějaká sociálněvychcaná hospodská rodina z jižnáku která se snažila byť kuriózně kopírovat činnost lidí od filmu.Všichni jen blábolili a lhali jak když tiskne-no už jen ty jejich kecy o Blade III.Kdo v pajzlu vlastně byl: 1.hospodský-bodrý padesátník s panděrem-ten se do toho moc nemíchal a spíš dělal že něco dělá.V hospodě ale nikdo neseděl takže pivo nenosil, spíš jen očumoval. Pak ta ženská- to bylo hnací kolo "agentury"- vypadala fakt jako maximálně vychcaná tlustá hospodská co kecala o Blade III a představila se jako Eva Ptáčková. Posledního typoně popíšu jen težko-vypadal fakt mentálně-kdybych ho potkal někde v noci na jižnáku v temný uličce dal bych mu cvičně bombu.Bylo mu tak dvacet pět a vypadal jako by vylezl někde ze stodoly.Když si to dám dohromady tak je mi už jasný že P&P byla a je rodina Ptáčků tedy přesně Ptáčková a Ptáček (tedy žádný Pietro Pellini-to byly zase nějaký jejich kecy-asi aby to ze začátku znělo exoticky). Samozřejmě že se mi s žádnou nabídkou neozvali a už to ani nečekám.Smlouvou si můžu leda tak vytřít.Ale budu to řešit jinak, už jsem se rozhodl že až to budou dělat v té hospodě znovu, tak tam s klukama zajdem a trochu jim tam u piva vylepšíme reputaci a jestli nás vyhoděj, tak žádnej problém, budem sedět přede dveřma na schodech a všem příchozím vysvětlíme proč by k těm ptáčkům neměli chodit. Jestli se chceš Ptáčku ještě k něčemu vyjádřit tak napiš proč mne tlustá Ptáčková lhala o Blade III a předpokládám že nejen mne ale i desítkám jinej lidí nakecávala kraviny a proč jste se mi neozvali když jste mi slibovali že zavoláte brzy.Jó brzy, brzy,brzy Ptáčku ti někdo přistřihne křídla. P.S. Omlouvám se normálním čtenářům, jestli jsem použil vulgárnější výrazy ale sprostýmu prolhanýmu dobytkovi se laskavě říci nedá.

19.8. v 10:00 jsi jdeme do pensionu Chodov do agentury Ptáčků P&P pro peníze, které nám bude muset vrátit
06.08.2003 20:45
skinhead Franišek
Ještě detail.Díval jsem se na Ptáčkovi stránky. Je to amatérismus nejhrubšího kalibru asi je dělal na koleně,ale co, důležité je, že na nich uvádí svoje DIČ (a to je totožné s rodným číslem) : 8101095519 .Takže teď už vím kdo je Martin Ptáček- to je ten 22 letej mentoš v džínce co mě fotil.Tak už vím za kým mám jít.Takže nejdřív za synáčkem a pak rovnou za maminkou a tatínkem (hospodskej). Taky jsem se ze stránek dozvěděl datum "castingu" - 19.8. 9-15hod. Takže teď vyzívám všechny ty co si prožili u Ptáčků to co já, aby si přišli pro svoje peníze zpět. Agentura Ptáčků je totiž bude totiž vracet všem těm, kterým zakázku nezařídila a všem těm který se nedostali do Blade III. Všichni co chcete vrátit peníze zpět dostavte se hromadně v úterý 19.8. v 10:00 před pension Chodov (tam kde nás zkásli).Já a dalších šest kluků tam budem v 10:00 čekat a svoje peníze si půjdu vzít zpátky a ještě Ptáčkům vysvětlim svůj osobní názor.

Agentura P & P
06.08.2003 23:05
ptacek@agenturap-p.cz
Pro Františka a ostatní
Vážený pane, nevím co Vás vede k nepadání naší agentury. Při registracích jednám se všemi zaregistrovanými já osobně, mé jméno je Eva Ptáčková. Je to přesně to jméno, kterým se tam představuji těm, kteří ho chtějí vědět. Nemám důvod si vymýšlet nějaké jiné. Nic o skvělé agentuře tam netvrdím. Všem říkám, že jsme začínající agentura. Na jedné z nástěnek tam visí kopie živnostenského listu, kde se mohou všichni dočíst jak vznik agentury, tak IČO, adresu a ostatní důležité údaje. A co je zvláštního na tom že máme DIČ totožné s rodným číslem majitele? Na tom snad nic zvláštního není. Také nikomu neslibuji, že se ozveme brzy. Všem kdo se na to zeptají je řečeno, že otázka obsazení do reklam je dlouhodobá a pokud k nám přicházejí lidé na zaregistrování pouze na určitý měsíc, např. studenti, doporučuji se neregistrovat, neboť nemohu slíbit, že během jednoho měsíce ty lidi umístím. Jako agentura jsme závislý na tom, jakou dostaneme zakázku, požadavek na typ člověka a měsíc je opravdu krátká doba. A pokud jste se opravdu registroval před měsícem, nic o Blade III. tam řečeno nebylo. Naše internetové stránky byli profesionálně zpracovány společností zabývající se právě internetovými stránkami. Nyní začne postupné vkládání fotografií a základních údajů na tyto stránky těch komparzistů, kteří nám k tomu dali souhlas v dotazníku. K zaměstnancům kteří se pohybovali v Penzionu. Kromě majitele který fotografuje zaregistrované klienty a mne - registruji nové lidi - pracují ve výčepu a po celém Penzionu lidé zde zaměstnaní. To nejsou naši zaměstnanci, ale zaměstnanci Penzionu. Za hospodskou rodinu se určitě nepovažujeme, nevím jestli tak soudíte podle toho, kde probíhají registrace, nebo podle čeho jiného. Každý kdo se u nás registruje, má možnost si samozřejmě Dohodu kterou podepisuje předem přečíst a čemu nerozumí tak se zeptat. Jednu kopii samozřejmě dostane pro sebe. Stejně jako potvrzení na peníze, které zaplatil. Nikdo není k podpisu přeci donucen, je jen každého věc, jestli když s Dohodou souhlasí ji podepíše a zaregistruje se, nebo mu podmínky v této Dohodě nevyhovují a rozhodne se neregistrovat. Snad každý dospělý člověk je schopen se svobodně rozhodnout, co chce, a je na jeho uvážení, do které agentury se zaregistruje. Zajímavé na tom je to, že jste se neozval telefonicky (číslo máte na Dohodě), písemně nebo mailem nám, ale celou věc se snažíte řešit přes Knihu návštěv. Eva Ptáčková, Agentura P&P

Z agentury P & P se mi už fakt zvedá kýbl
07.08.2003 03:37
skinhead Franišek
už mám těch zmetků z P & P právě dost. Všechno co jsem tady níže napsal je čistá pravda a každý kdo si prošel tím jejich humusem mi dá za pravdu a budu rád když se nás tam 19.8. v 10:00 sejde co nejvíc. To že mi Ptáčková říkala že právě poslali desítky komparzistů na Blade III je taky čistá pravda a když to popírá tak zase lže jak když tiskne jako tehdá. Ty nesmysly o té smlouvě jsou kardinální. To není žádná smlouva, když jsem si to pořádně přečetl tak jsem pochopil že se tím jen kryjí aby je někdo za tu sviňárnu nezažaloval. V podstatě ten kdo to podepíše má jen svázané ruce, lepší je to rozhodně nepodepsat, protože jinak ze sebe uděláte totálního vola. S tím že každý má právo na svůj názor má ta Ptáčková pravdu a mojí svobodnou volbou je to co jsem právě udělal-že jsem zveřejnil co jsem zažil na vlastní kůži a co si po tom všem o vás myslím.Je mi úplně jasný že by jste to chtěli ututlat aby se to nikdo nedozvěděl ale už je to venku a doufám že další lidi jako já vám na tu vychytračenou boudu neskočej. Já se jen divím co jste to za lidi, jestli jste se takhle křivý narodili anebo jestli vás zmrvila společnost ve které žijete. A jsem úplně mimo z toho že ještě máte drzost kecat tady o svobodné volbě po tom co na jižnáku děláte pračku na peníze.Já na vašem místě bych se plazil kanálama aby mi někdo koho jste nasraly nerozkopal hubu a vy máte tu drzost se tady vykrucovat. No jen tak dál pokračujte za chvíli vám nic než ty kanály nezbudou protože na jižnáku vás brzy bude znát každý druhý.Pospěšte si ať vojedete co nejvíc neznalých lidí ať můžete co nejdřív prásknou do bot protože jinak se pro vás jižnák změní v peklo.

skinhead Franišek
07.08.2003 09:09
je to od tebe blbečku nechutné na uvedený termín jsem pozval štáb tv NOVA bude to zajimavé

J.M.Sieber pro Františka
07.08.2003 12:31
Tak koukám, že tady byla krušná noc. Diskuse okolo agentury P+P se zostřuje. Snažím se být nezávislý, ale některé věci se mi nelíbí. Tvrdí, že jsou manželé Eva a Martin Ptáčkovi, kteří provozují agenturu P+P. Naběhli nějakému podvodníkovi jménem Pietro Pellini, pro jehož agenturu P+P Pietro Pellini prováděli nábor komparzu, odevzdali mu všechny prachy a pak se z mojich stránek dozvěděli, že je to podvod a tak se rozhodli v tom pokračovat a podnikat pod shodným názvem P+P. O tom, že se tady objevila agentura P+P, se na stránkách začalo psát někdy v květnu 2003. Pod obchodním názvem Martin Ptáček CASTINGOVA AGENTURA P+P, má pan Ptáček povolení k podnikání v kultůře již od 12.1.2000!!! To si můžete dohledat, když kliknete na jeho IČ. Takže oni mají tři roky živnosťák na P+P a pak se náhodou objeví nějaký Pietro Pelliny a oni pro něj dělají nábor komparzu. To je jak z blbé španělské telenovely v TV NOVA. Manželé Eva a Martin Ptáčkovi mají tři děti, to sebou museli secsakra hodit, když Martinu Ptáčkovi je 22 let. Obvolal jsem několik agentur i agenturu která dělala BLADE II, ale nikdo neví o tom, že by se točil BLADE III. Je absolutně nelogické, že by na takovýto světový biják, který se netočil, dodávali komparz manželé Ptáčkovi z Jižňáku. Mrknul jsem se i na internetové stránky P+P, zaujal mě tam jeden detail. Oni inzerují, že 19.8.2003 budou pořádat další CASTING. Každý kdo této branži trochu rozumí ví, že CASTING je konkurz nebo výběr na určitou roli a zakázku. To co oni nazývají CASTING je defakto nábor, registrace nových komparzistů. To znamená, že oni vůbec neznají anglická názvosloví, nebo se snaží, aby to jen JAKO vypadalo důležitě. Paní Ptáčková mi včera volala a postěžovala si, jak jsou na ně lidé oškliví, že jim polili dveře kyselinou, a že prý nedávno u nich na registraci seděl čtyři hodiny nějaký ing. Vítězslav Labounek, všechno si zapisoval a pak si založil agenturu CASTING-FILM, kde slibuje komparzu 1.400 Kč za sezení v publiku. Proboha, ono je to snad NAKAŽLIVÝ. Všichni teď budou zakládat agentury a tahat z naivních lidí registrační poplatky, fotit na digitál, registrovat, vydělávat a pak budeme všichni Komparzní Republika, zrušíme parlament a povedou nás komparzní agentury a prezidentem bude CASTING BARRANDOV, kterej je největší frajer, kam se na něj ptáci a delfíni hrabou, protože mi teď napsali, že pokud mi už dva roky od registrace za 800 Kč, nesehnali žádnou práci, bude to prý proto, že jsem jim nezaplatil každoroční obnovovací registrační poplatek 200 Kč, a když to nezaplatím, tak mě ze své databáze vyřadí, to je nápad, mohly by to zavést všechny agentury a žít jenom z těch několika stovek tisíc každoročního přísunu peněz z liské blbosti... Jiří Maria

pro J.M.SIEBERA
07.08.2003 13:45
jan marek
ne vždy s Vámi souhlasím , ale s Vaší poslední reakcí souhlasím. Vyznat se kdo z nových agentůr je "zlatokop"či seriozní začínající agentůra,je problematické.I když mnohé z agentur , které pracují a vydělávají, se také mimo jiné chovají jako zlatokopové a prostě jim provize od produkce nestačí a chtějí různé další poplatky (obnovovací apod)Viz agentura o které jste se zmínil, kdo děla v komparsu déle , ví o jakou se jedná Přeji Vám ve Vaší činnosti mnoho úspěchů a radosti jan marek

Agentura P&P
07.08.2003 18:20
Pro J. M. Siebera
Jen tak pro zajímavost. Živnostenské oprávnění máme od 28.4. 2003. A to opravdu nejsou dva roky. Koukněte se na to pořádně. Předtím jsme měli živnostenské oprávnění na úplně jinou činost. Co se týče našich stránek, tak jsme je vypli a dali je kompletně předělat firmě. Předtím nám je dělal kamarád a vidíte, jak to dopadlo.

Otrokář
07.08.2003 20:26
klub.komparsistu@seznam.cz
Koukám jak se tady rozběhla stará známá diskuze ohledně poplatků atd. Asi to žádný z nás jen tak nezmění, agentury si vždycky poplatky brali a brát budou pokud to půjde, ikdyž manželům Ptáčkům bych momentálně poradil jednu jedinou a nejlepší věc, kterou momentálně mohou udělat: "Začněte registrovat zdarma!" a budete mít svatý klid od všech nespokojenců. Poplatky můžete okamžitě obnovit jakmile budete mít zakázky. Mohli by se třeba přihlásit lidi, které jste již zkásli a namítnout, že to není fér, protože oni si už zaplatili a teď je to zdarma, ale i to se snad dá nějak řešit. Nespokojeným lidem bych zase rád poradil, ať se před registrací do té či oné agentury trošku informují, jak na Internetu tak třeba od lidí co točí atd. Také se v ageturách ptáme co už dělali a točili, nikdy se k nám nikdo neotočil v tomto zády, ikdyž nevím co by zmiňovaní manželé mohli v tomto odpovědět. To ale také něco napovídá. Dále na každého snad působí i vlastní kancelář agentury, profesionalita jejich týmu, první dojem v agentuře. Pokud to tam páchne, nebo mám špatný dojem z přístupu a nedostává se mi žádné odpovědi na mé otázky, můžu z registrace a ještě před ní vycouvat. Všem kolegům přeji hodně práce a trpělivosti.

J.M.Sieber pro Vítka
13.08.2003 15:00
Ahoj Vítku, přemýšlel jsem nad Tvým dotazem na aktivitu pana Nuzíka. Nuzíkovo EUROPECASTING je mladá a velice aktivní agentura ze Zlína. Pan Nuzík velmi aktivně objíždí celou republiku a registruje komparz všude. Pokud já vím, tak tato agentura nic moc netočí a je to velice mladá agentura a velice daleko od Prahy na to, aby něco točila. Pokud někdo registruje zájemce o komparz po celé republice a nechává si za to platit 300 Kč za osobu, je to tak akorát velkej kšeft pro agenturu. Pochybuji, že by se točilo tolik filmů po celé republice, aby bylo nutné mít všude registrované komparzisty. Takže pokud někdo chce přispět panu Nuzíkovi 300 Kč, budiž, já bych si radši dal dobrý gábl. Vrátím se však k jinému zajímavému úkazu, a to k Tvojí osobě, Vítku, nebo jak se jmenuješ. Každý počítač připojený na internet má svojí IP adresu. IP adresa Tvého počítače je 62.24.95.67 a tady to začíná být zajímavé. Ze stejné IP adresy psal Vítek dotaz na Nuzíka, ze stejné IP adresy přišel první pomlouvačný dopis na Nuzíka - NUZÁK z Moravy se vrátil, a ze stejné IP adresy také úplně první dotaz od Bíglese na pana Nuzíka, pak ze stejné IP adresy píše i Skinhead František, který napadá Castingovou agenturu P+P. Čtyři různí lidé kteří ze stejného počítače napadají dvě agentury. To už je moc velká náhoda, takže buďto všichni náhodou chodíte do stejné internetové kavárny, nebo to vše píše jeden a ten samý člověk u svého počítače. Pokud se tedy cítí agentury pana Nuzíka, nebo manželů Ptáčkových poškozeni, mohu jim poslat IP adresy pisatelů, pro případné vyšetřování policie. Jiří Maria

PRO SIEBERU- A JE TO TADY !!!
14.08.2003 10:01
nepiš mi
Dobře Jirko, věděl jsem od začátku existence těchto stránek,že jseš starej kokeš z burákova, že lidi šulíš skrz realitku a že tvým koníčkem je dělat kinga před lidma co o filmu jenom sní, jenže jsem myslel, že v tý hlavě máš alespon selskej rozum. Píšeš o tom že jsem pomluvil Ptáčkovi a Nuzíka a ukazuješ tady nějaký IP a ještě máš tu drzost že vysvětluješ natvrdlým kmparzistům jak IP funguje. Nikdy jsem nenapsal lež. Všechno co jsem kdy uveřejnil o podvodných agenturách byla pravda. Jinak ti na férovku řeknu, že mám na svědomí asi jednu čtvrtinu všech příspěvků v této knize.Všechny jsou ale pravdivé a na rozdíl od tebe přišli vždy včas. Tobě vždycky trvalo hodně dlouho než jsi se vůbec k něčemu rozhoupal. Já jsem tady psal o podvodnej agenturách dřív než jsi ty o nich vůbec věděl. Za co mne bude kdo stíhat, za to že jsem napsal pravdu o tom jak podvodníci okrádají kompars? Jinak jsem používal vždy cizí počítače a anonymní proxy servry (zjisti si co to je-je to totiž pro tebe dost důležité).Zatím AHOJ

J.M.Sieber pro Elitáře
30.08.2003 20:17
Ahoj Elitáři, děkuji za zajímavý přispěvek. Je pravda, že ing. Labourek má CASTING-FILM v Písku, ale nadšeně registruje v Praze. Ptáčková se nedávno rozčilovala, že se to naučil u nich v P+P. Poslechněte si nahraný vzkaz na jeho telefonu. Ing Labourek nabírá komparzisty na to, že budou pohodlně sedět v hledišti na natáčení zábavných pořadů, koukat na umělce a ještě za to dostanou 1.500 Kč honorář. Když je někdo blbej, tak mu to přeju. Problémy s agenturou Personality s.r.o. jsou už dlouho a jsou mi známy. Také já jsem nalétl krásné kozaté blondýně v kůži a vytopil 1.995 Kč. Agentury v této databázi jsou žazeny podle počtu mých filmovacích dnů, které mi dokázaly zajistit. Personality mi zajistily dva dny na německém filmu, kde jsem hrál hvězdáře Maskalajna. Je pravdou, že Personality se stále stěhovaly a vlastnictví přecházelo na různé lidi. Nedávno jsem mluvil s nějakou paní z agentury a ta si mi posteskla, že ji každý jenom nadává. Z karty Agentury Personality může každý, kliknutím na identifikační číslo, přejít do vyhledávacího programu a tam se dá dohledat zajímavá historie Personality. Agenturu Personality provozuje společnost Personality s.r.o. Tuto společnost momentálně vlastní společnost Česká privatizační a.s. a tuto akciovku, jako jediný akcionář vlastní Ing. Ryszard Sikorski. Je zajímavé, když porovnáte historii Personality s.r.o., s historií a součastností České provatizační a.s., zjistíte, že u obou společností se vyskytují stejní lidé. Jiří Maria

ELITÁŘ - O EXTRAS A VŠECH NOVÝCH AGENTURÁCH
17.09.2003 09:46
ELITÁŘ
ELITÁŘ
Ahoj. Také si dovolím zveřejnit pár postřehů. Včera jsme byl rovněž na náboru Extras.Celkově na mě udělali dobrý dojem-prostory byly až moc luxusní(tak pěkně provedenou registraci jsem nikde v Čechách nikdy neviděl!-takhle to vypadá na úrovni profesionálního modelingu a ne na komparsu!). Lidé co tam pracovali byli sympatičtí,rozumní a hezcí.Takže nevypadali ani se nechovali jako ti z Efezu.Ale každopádně jsem se nakonec stejně nezaregistroval, protože ta smlouva co měli (ta nebyla Pavle z Efezu) ta byla přímo z Personality s.r.o. Je to velice sofistikovaně napsaná, pro agenturu výhodná dohoda, kterou od Personality převzal kde kdo (např.Efez, Ptáčkovi a nyní i Extras). Pokud jde o registrační kartičky, tak tam většina agentur okopírovává kartičky Extrafilmu. Jen STORM si za svůj vzor vzal Czech casting a to doslova a do písmena, protože STORM na 100% ojel nejen kartičky ale i dotazník a vizitky Czech castingu. Toliko pár postřehů o strarých i nových agenturách. Moje poučení: po tom všem co jsem zažil, se snad už nikdy nikam registrovat nepůjdu.Elitář

J.M.Sieber pro Lucu
25.09.2003 11:15
Ahoj Luco, skus se na věc podívat z druhé strany. Jseš zahraniční producent, máš několik miliónů dolarů a chceš natočit film, který si má na sebe vydělat. Abys ušetřila, rozhodneš se natočit film ne v USA, ale Evropě, v nějaké neznámé zemičce Czesku. Jakou agenturu si vybereš ke spolupráci? Spolehlivou, dobře zavedenou a známou sojí kvalitní prací Nancy Bishop či Cine Jessy, nebo tu mnohamilionovou zakázku dáš neznámým agenturám P+P, SAGA, Square, ing.Labourek, které mají jen jeden mobil stále vypnutý, e-mail na který neodpovídají a ani nemají kancelář? Píšeš, že nemáš žádné herecké vzdělání, nikdy si nehrála, ale chceš točit film. Ono to ale vůbec není tak jednoduché, jak to pak na obrazovce vypadá. Nejdříve bys asi měla vystudovat nějakou uměleckou školu, nebo spoň kuz, kde by ses naučila hrát. Jest-li máš šanci u začínajících agentur větší, než u zavedených agentur? Myslím si, že u nových agentur nemáš žádnou šanci, protože většina těchto agentur vznikla jenom proto, aby žila z registračních poplatků a u kvalitních, zavedených agentur máš šanci aspoň malou, pokud budeš velice kvalitní herečka a zajímavý typ. Mezi agenturama funguje zajímavá spolupráce, když známá agentura dostane zakázku, tak se kolikrát ani nenamáhá obtelefonovat svoje lidi ze své databáze a rovnou rozešle požadavky na lidi ostatním malým agenturám. A ty udělají tu práci za ně, obtelefonují lidi které mají v databázi. V praxi to pak dopadá tak, že když dělá Casting Barrandov casting na reklamu, tak mě tam pošle třeba DEE DEE. Práci u filmu nedostaneš tak, že se někdo podívá na Tvojí fotku a sedne si z Tebe na zadek. Nese to s sebou spoustu castingů, na které budeš muset chodit. Počítej, že minimálně třikrát do týdne a to z Ostravy asi nezvládneš, takže se budeš muset přestěhovat do Prahy. Co si myslím o Šamanovi? Zůčastnil jsem se castingu na tento film, pořádalo ho Studio Moon, chtěli zaplatit 300 Kč za registraci, nikde v dotazníku nebyly žádné údaje o Studiu Moon, byli tajemní, jako hrad v Karpatech. Když jsem chtěl potvrzení na peníze, tak mi dali účtenku s razítkem Knižní velkoobchod. V hlavních rolích tohoto filmu mají hrát misky a modelky. Před měsícem jsem byl někde na castingu a potkal jsem herce Leoše "Meloun" Juráčka, který držel v ruce scénář Šamana a tvrdil, že ho přepisuje, aby to bylo hraný. Přišla k nám nějaká slečna, která měla cvičit tanečníky do tohoto filmu a říkala, že končí, protože jí nechtějí za její práci zaplatit. Takže nevím jak ten film bude vypadat. Jiří Maria

Jarča
30.09.2003 00:26
Existuje agentura P&P CASTING? 8.10.pořádá nábor ve Zlíně, vybírá 350,-Kč.Už jednou se tady vyskytoval podvodník, před kterým všichni varovali, že vybere peníze a už ho nikdo neuvidí, tak proto se ptám.

J.M.Sieber pro Jarču
30.09.2003 10:16
Ahoj Jarčo, Castingová agentura P&P skutečně existuje. Najdeš je na mých stránkách a zároveň si můžeš přečíst, co o zkušenostech s touto agenturou napsali jiní lidé. Já si myslím, že je to nezajímavá rodinná agentura, která sídlí na sídlišti a žije jenom z registračních poplatků. Jelikož je v Praze agentur hodně, snaží se ty malé získávat peníze z naivních a neznalých lidí po celé republice. Pokud se u nich ve Zlíně zaregistruješ, tak jim přispěješ na živobití a na cestu. Jiří Maria

Agentura P&P
01.10.2003 05:24
ptacek@agenturap-p.cz
www.agenturap-p.cz
AGENTURA P&P, KTERÁ POŘÁDÁ NÁBORY VE ZLÍNĚ NEMÁ S NAŠÍ AGENTUROU NIC SPOLEČNÉHO!!! NENÍ TO NAŠE "POBOČKA" !!! My pořádáme nábory pouze v Praze! S pozdravem Ptáček

J.M.Sieber - P&P CASTING
01.10.2003 12:32
V databázi živnostenského podnikání je asi 12 podnikatelů, kteří se nazývají Agentura P&P, z nichž jedině agentura pana Martina Ptáčka má oprávnění v kultůře podnikat. Není tam však žádný, který by se nyzýval P&P CASTING. Pokud tedy ve Zlíně někdo takový dělá nábor komparzu, asi by bylo dobré, nechat si od něj předložit oprávnění k podnikání a nějaký projekt či smlouvu, kde se Vám ten dotyčný zaručí, že Vám zajistí nějakou práci, natáčení filmu či reklamy. Martin Ptáček, majitel Castingové agentury P&P tvrdí, že dříve pracoval pro nějakého Pietra Pellini, který vystupoval pod názvem Agentura P&P. Byl to prý podvodník, který si vzal peníze od lidí za registrace komparzu a zmizel. Třeba se teď Pietro Pellini zase objevil na konci republiky. Pokud to bude on, tak na něho zavolejte policii. Jiří Maria

Jarča
07.10.2003 00:13
Zdavím a děkuji za odpověď na P&P CASTING, nějak tak jsem si to myslela.Teď se zase ve Zlíně objevila QUEEN ART, tak nevím, co je to zač.Potřebuji si přivydělat a ne živit podvodníky, tak si dávám pozor.

J.M.Sieber pro Jarču
12.10.2003 17:44
Ahoj Jarčo ono je potřebné, mít se trochu na pozoru, než někomu dáš peníze. P+P i Europecasting, jsou už známé firmy, ale o QUEEN ART jsem slyšel poprvé. Zjistil jsem, že ANGENTURU QUEEN ART provozuje paní Tereza Františka Hartmannová, IČ: 75624567, místo podnikání: Letovice-Kladoruby 55, okr. Blansko, předmět podnikání: Agenturní činnost v oblasti kultury a umění. Více zatím nevím. Nevím, kolik se v Letovicích - Kladroubech může točit filmů, nebo reklam, ale třeba budeme překvapení, krajina je tam pěkná. Pokud někdo o této agentuře budete vědět něco nového, tak napište. Jiří Maria

J.M.Sieber
03.11.2003 14:46
Vážení sponzoři komparzních agentur, právě mi volal ing. Labounek z CASTING-FILM. Prý se mnou potřebuje mluvit a přijede osobně ve středu za mnou do Mostu. Třeba změnil taktiku a teď objíždí lidi a zaregistrovává je doma. Mluvili se mnou i novináři, kteří připravují článek o agenturách, tvrdí, že ing. Labounek obsadil zatím jenom jeden pořad na NOVĚ, asi 80 komparzistů a každý dostal honorář 150 Kč (jednostopadesát). Ptáčkové prý nenatočili ještě nic a Michael Gál prý rozjíždí znova Crazy Dolphin a ještě všem ukáže, hlavně mě, lepšímu komparzistovi, no docela se na to těším. Jinak o těch nových agenturách, pokud lidé mají peníze na jejich sponzorování, tak ať to dělají, ale nedokážu si představit, že někdo nový, neznámý, sežene dostatek práce pro novou agenturu a její lidi. Jiří Maria

J.M.Sieber o Labounkovi a Urbanovi
06.11.2003 18:51
Vážení komparzisté, včera jsem měl vzácnou návštěvu, nejpopulárnějších podnikatelů v naší branži. Za CASTING-FILM pana ing. Labounka a za CASTING SERVICE pana L.Urbana. Přijeli za mnou až do Mostu a sešli jsme se v kanceláři mojí realitky. To setkání mělo pouze dva zajímavé momenty, první byla moje sekretářka (blond,krev,mléko), která svojí krásou, jakou v databázi nemají, oba casting-machry tak rozhodila, že se těžko vzpamatovávali a pak moje indispozice. Když jsem se po asi půlhodině poslouchání obou pánů poblil. Později jsem zjistil, že stejné problémy měla i moje manželka, která je neslyšela, takže to asi nebylo z nich, ale z oběda, ne nadarmo se rizotu říká riziko. Bledý jako stěna, jsem si vyslechl jejich názory, které hraničily s teanegerovskou naivitou a fanatizmem k filmu. Oba začali podnikat v castingu bez jakékoliv zkušenosti, znalosti a kontaktů, po vzoru P+P, kde se vyučili. Ing. Labounek sliboval 1.500 Kč denně komparzistům ve své reklamní kampani prý proto, aby získal spoustu lidí a pak je teprve začal nabízet produkcím. Že je tím vlastně obelhal, to si nepřipouští. Zatim umístil jenom 80 lidí do pořadu Natoč to, za který (viděl jsem smlouvu s Českou produkční), dostal 2.000 Kč. Děleno 80 to je 25 Kč na jednoho komparzistu. Ing. Labounek jim zaplatil za natáčení každému 150 Kč, takže je vlastně sponzoroval, asi z registračních poplatků, které od nich předtím vybral. Obě agentury, pověstné svými velkohubými nábory v divadlech, už vybrali dostatek registračních poplatků na to, aby si pronajmuli a vybavili kanceláře v centru Prahy, to se to podniká za cizí prachy. Pan Urban mi ukázal nové povolení k agenturní činnosti v oblasti kultůry a umění, které doposud není uvedeno na internetě. Oba pánové si jednou tykali a pak zase vykali, no nevyznal jsem se v nich. Naštěstí nejsem komparzista, protože zaplatit 300 Kč za registraci a pak sedět v publiku za 150 Kč, to by mi bylo asi zase špatně... Jiří Maria

J.M.Sieber pro Dalibora
09.02.2004 11:23
Ahoj Dalibore, neřekl bych že bojuji proti agenturám, pouze se snažím lidem podat dostatek informací v tomto oboru. Skoro každý databázový server je placený, proto v začátcích se některé agentury snažily mě uplatit, než pochopily, že tyto stránky jsou zdarma. Ostatně ty agentury již neexistují. Ten článek v Mladé frontě PLUS vznikal velmi dlouho a byl velmi zkrácen. Původně tam mělo být i hodně o Agentuře P+P, ale nějak to zkrouhli. O EXTRAFILMS se tady psalo již mnohokrát, já s nimi nemám problém. Tak tam zavolej a zeptej se jich. Já si myslím, že je to jedna z mála agentur, které opravdu točí. Zda je Rejlek propojen z Personality nevím, nemohu se dostat na www.justice.cz, ale myslím si, že jenom obšlehl smlouvu kterou někde získal. Pokud máš smlouvu s Personality, tak mi jí pošli a já jí zveřejním bez Tveho jmena. V tom Brně to nějak zmlklo, ale začaly útoky proti mé osobě. Maruška

J.M.Sieber - Casting jako podvod
12.02.2004 12:49
Vážení návštěvníci stránek, dostal e-mail od pana Špánka, který je autorem článku Casting jako podvod, který Vám přetiskuji: Vážený pane Sieber, překvapila mě prezentace mého článku na vašich stránkách. Určitě bude mít širší dopad než MF PLUS (kterého se - není se čemu divit - prodává asi jen 3 tisíce kusů) a to je dobře, naivní komparzisty je třeba varovat! Jak jsem vám říkal, v MF PLUS vyšla dva měsíce stará verze článku, což je zvláště v případě Vernera, který často mění identitu, dost špatné. Proto vám posílám verzi, která měla vyjít. Jsou zde popsány aktivity pana Vernera a Rejlka na konci minulého roku a také je tam delší zmínka o Ptáčkových, která se v MF PLUS neobjevila. Navíc je tam ještě vyjádření právníka. Článek vám posílám celý, aktualizovaná místa jsem zřetelně vyznačil. Napadlo mě, že by bylo dobré, kdyby se i tento materiál objevil na vašem webu, ať už jednotlivé části nebo celek. Byť teď dělám něco jiného (pracuji pro časopis T3), tématu podvodný casting se chci i nadále věnovat. Sleduji vaše stránky, ale přesto, kdybyste měl pocit, že se něco musí zveřejnit, dejte vědět. S pozdravem Petr Špánek

AGENTURA P+P, manželé Ptáčkovi
12.02.2004 13:21
Neotištěné pokračování článku CASTING JAKO PODVOD z roku 2003
AGENTURA P+P, manželé Ptáčkovi Na mobilu nahraný vzkaz. (Hlas paní Ptáčkové mě ubezpečuje, že berou každého, „i černochy“.) Zkouším pevnou linku v domnění, že se dovolám někam do kanceláře. „Prosím?“ evidentně dětský hlas, dovolal jsem se k Ptáčkům domů. Představuji se a ptám se, zda je možné mluvit s panem Ptáčkem nebo paní Ptáčkovou: „Ty fotí.“ „Cože?“ „No ty fotí.“ Nejdříve nechápu, a pak mi dochází, že Ptáčkovi mají dnes „casting“, resp. registraci komparzistů. U Ptáčků doma se tomu asi říká „focení“. Malá suterénní místnost v jakémsi penzionu na periferii. I přesto, že prostory nepůsobí příliš reprezentativně, je poměrně narváno. Fotograf mě upozorňuje, že po straně nenápadně stojí vyhazovač… Manželé Ptáčkovi jsou překvapivě ochotní rozptýlit naše pochyby o počestnosti jejich živnosti. Ptám se, kolika lidem za víc než půl rok sehnali práci. „No ještě nikomu,“ odpovídá paní Ptáčková, „ale snažíme se. Spolupracujeme s několika agenturami. S některými máme i smlouvu. Několik našich komparzistů už bylo na castingu do reklamy na Suzuki a Fidorku. Nemůžeme za to, že si je nevybrali.“ Ptám se, s kým konkrétně Ptáčkovi spolupracují. Dostávám seznam agentur. Druhý den volám do ART & PROVIDENCE, která prý Ptáčkům nabídla casting na zmiňované reklamy. „O spolupráci s P & P se mluvit nedá. Jednou jsme jim poslali email, že sháníme komparz pro reklamu, ale ten samý email jsme poslali i dvaceti jiným agenturám. Žádnou smlouvu s nimi nemáme,“ říká Jan Rudolf, jednatel agentury. Zkouším agenturu PJ, s nimi mají Ptáčkovi natáčet v listopadu pohádku, alespoň to tvrdí. „Dohodli jsme se na výměně castingů, to je vše,“ potvrzuje Petr Jákl, majitel agentury. „Většinou si ale vystačíme sami, máme poměrně velkou databázi. O spolupráci nemůže být řeč. Pokud budeme přeci jen někoho potřebovat, oslovíme samozřejmě agentur více, nikoli jen Ptáčkovi.“ („Výměna castingů“, tedy spolupráce s konkurencí, je poměrně běžná věc. Občas se stane, že agentura nemá dostatečný počet komparzistů, zvláště když se jedná o netradiční typy, a je pak nucena spolupracovat s konkurencí.) Do třetice zkouším J.A.M. Casting: „ Manželé Ptáčkovi se, zdá se, snaží, nechtějí lidi jen okrádat. Jsou to ale začínající podnikavci s velmi nejistou budoucností. Není jasné, co je do světa castingu táhne a zda v něm vůbec uspějí. Jde o poměrně nasycený trh. Zaregistrovat se u nich je docela riziko, stejně uložit si peníze v malé, začínající bance, která slibuje velké úroky. A navíc, Ptáčkovi nemají nejčistší minulost. Začátkem roku lákali komparsisty na natáčení filmu Blade III, který se však v Česku netočil a o jeho natáčení se pravděpodobně vůbec neuvažuje. To nám potvrdila i paní Ptáčková. Tehdy ale ještě pracovala pro agenturu P & P – PELLINI. „Pro pana Pellini jsem vybrala peníze od několika (stovek) komparzistů, po skončení registrace pan Pellini přišel, sebral peníze a už jsem ho neviděla. Podvedl nejen komparzisty, ale i mě.“ Zvláštní je, že pan Pellini Ptáčkům nechal smlouvy s osobními daty komparzistů. (Každý alespoň trochu inteligentní zloděj totiž ví, že i osobní data, se dají výhodně zpeněžit.) Těžko říct, zda je historka s panem Pellini pravdivá, působí jako ze špatného filmu. Zvláštní také je, proč si Ptáčkovi novou agenturu nepojmenovali jinak, ale opět P & P. „První, co nás napadlo byla agentura P & P, jako Ptáček a Ptáčková, nenapadlo nás, že si nás lidé budou spojovat s panem Pietro. Pellini.,“ vysvětluje pan Ptáček.

J.M.Sieber pro Palice
04.03.2004 09:12
Tak teď jsem z toho magor a na palici zase já. Palic nejprve vystupuje jako renomovaná právní kancelář, připravující na mne hromadnou žalobu "seriozních agentur" a teď najednou výtězoslavně všem oznamuje, že zakládá evropskou komparzní agenturu, největší a nejlepší. Trochu mi to připomíná Ptáčkovi, kteří pracovali pro agenturu P+P Pietra Peliniho, který, když podvedl komparzisty zmizel, a oni pak začli seriozně shodně podnikat pod vlastním P+P. Už o mě lidé napovídali i napsali mnohé, ale poprve jsem byl nazván kazišukem, to mě pobavilo. Kdo mě znají ví, že k této oblasti lidské činnosti mám velmi vřelý vztah, a tykám si s Paulou Wild i Robertem Rozenbergrem. Můj erotický tanec s Paulou na křtu její knihy "Kdepak ty ptáčku hnízdo máš", můžete vidět 3.4.2004 na NOVĚ v Peříčku, teda pokud to nevystřihnou. Teď připravuji rozšíření těchto stránek i o oblast erotiky. To si pak tady počteme zajímavostí o zkušenostech s agenturami a natáčením... Již jsem o tom psal několikrát, ale klidně to zase zopakuji. Tyto stránky jsem vytvořil pro herce a herecké agentury a jako propagaci mojí herecké postavy. Netušil jsem, jaké to nabere obrátky, šíři a vážnosti. Neustále se na mě obraceli a obracejí lidé o radu, která agentura je dobrá a která je špatná, a jenom vybírá poplatky. Neni v mých silách každému zodpovědně odepisovat a radit, nebo je poslat do háje. Proto jsem otevřeně přiznal, že agentury jsou řazeny podle jejich schopnosti pro herce pracovat, sehnat jim práci a jelikož nemám žádná jiná dostupná měřítka než sebe sama. Použil jsem počet mých natáčecích dnů. Nikdy jsem nenapsal, že je nějaká agentura špatná a proto tam nechoďte. Pokud se mě však někdo přímo zeptal na můj názor, pak jsem postupoval vždy stejně. Prověřil jsem si veřejnou presentaci té které agentury a když jsem tam našel chyby, nedostatky či lži, tak jsem na ně poukázal. Ano, vzniklo mnoho agentur, třeba Princessa a nikdo o nich neřekl křivého slova. Pokud však vznikne agentura, která začne podnikat tím, že lže a podvádí, že inzeruje 1.500 Kč za sezení v komparzu, nebo obsazení do filmů, které se netočí, jako třeba Blade III nebo RedFier, pokud tyto agentury nalákávají nové lidi podvodem a ještě si za tyto lži nechávají od komparzistů zapatit registrační poplatky, pak je to špatné. Nemůžu o těchto "seriozních podnikatelích", každému, kdo se zeptá, psát litánie. Tak jsem to vyřešil jednoduše, u takovéto agentury jsem označil políčko NEGATIV. Nenazval bych to žumpa, ale zvýraznění. Záleží pak na návštěvnících těchto stránek, jak se rozhodnou a jaký si udělají názor. Osobně přeji panu Palicovi, aby se mu jeho snaha o vytvoření Evropské komparzní agentury povedla. Rád ho na tyto stránky zařadím. Pokud však začne inzerovat lži a slibovat nesplnitelné, je jenom otázkou času, kdy to někdo zjistí a začne se o tom psát. Osobně mám trochu výčitky svědomí, zda tyto stránky nenapomohly k likvidaci třeba Crazy Dolphin, znovu jsem si pročetl co se o nich tady napsalo. Nebyl jsem to já, kdo je napadal, já jsem pouze poukazoval na nesrovnalosti a nepravdy v jejich jednání. Hlavně bych však nezveličoval působnost a dopad těchto stránek. Tyto stránky navštěvuje jen úzký okruh lidí. Inzerce, kterou nové agentury masově používají na www.jobs.cz i v tisku, jim přináší dostatečné množství lidí a peněz do svých registrů. Lidí, kteří používají internet je pořád minimum. A co si budeme namlouvat, lidi kteří se věnují komparzu většinou nikde nepracují a jsou svým způsobem specifická vrstva společnosti. Pan Palic mě napadá z kultu osobnosti, že mám rád sebe. Každý člověk má přeci rád sebe. Tyto stránky nejsou jedinými, "chudák" pan Marek si otevřel také podobné stránky na www.jim-face.cz, okopíroval mojí databázi, ale moc lidí mu tam nechodí. Možná jsem pro někoho osobnost, třeba pro tu dvanáctiletou Hanku z Mostu, která se chce stát herečkou a chce ode mne poradit. A klidně budu takovej frajer a budu jí s sebou vozit Smartíkem do Praha na castingy, pokud to bude chtít. Asi na tom možná něco bude, možná jsem něco dokázal a někdo zůstal prťákem... Maruška